Başvuru Sonuçları (2023-2024 Bahar Dönemi Tezsiz Yüksek Lisans)
BAŞVURU SONUÇLARI
(Tezsiz Yüksek Lisans)
1-Gastronomi ve Mutfak Sanatları
2-Pazarlama İletişimi ve Marka Yönetimi
5-İşletme
8-Manevi Destek ve Danışmanlık
9-Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği (Turist Rehberliği)
Yeterli Başvuru Yapılmayan Programlar
1-İktisat (Yönetim Ekonomisi) - 3 Kişi
3-İşletme (Muhasebe ve Finansman) - 8 Kişi
4-İç Denetim ve Bağımsız Denetim - 8 Kişi
5-Medya ve İletişim (Medya ve İletişim Çalışmaları) - 8 Kişi
*Bu programlar, yeterli başvuru (10) olmadığından açılmayacaktır.
*Başka bir programa geçiş sağlanamayacaktır.
Uzaktan Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans
1-İşletme (İşletme Yöneticiliği)
HARÇ YATIRMA
HARÇ YATIRMA BİLGİLERİ |
|||
Kayıt |
Harç Tarihleri |
Harcın Yatırılacağı Hesap |
Harç Yatırılacak Banka |
Asil Kayıt |
05-07 Şubat 2024 Saat: 17.00'a kadar |
T.C. Numarası |
Ziraat Bankası (ATM- Mobil) |
Yedek Kayıt |
08-09 Şubat 2024 Saat: 17.00'a kadar |
T.C. Numarası |
Ziraat Bankası (ATM- Mobil) |
*Kayıt hakkı kazanan adaylara; Enstitü tarafından dönem ücreti tanımlanır.
*Harç ücretini yatıran adaylar Enstitü tarafından kesin kaydı tamamlanır. (Öğrenci 12-16 Şubat 2024 tarihinde UBYS sistemine girerek ders seçimi yapar)
*Ödenen harç ücreti sisteme yansıdığından bilgilendirmenize veya dekont göndermenize gerek yoktur.
TÜRKÇE YETERLİK BELGESİ VE HARÇ İNDİRİMİ HAKKINDA
a) Kesin kayıt hakkı kazanan yabancı uyruklu adaylar (Türkiye Cumhuriyeti'nde öğrenimini tamamlayanlar hariç):
"Tanınırlık ve Türkçe Yeterlik Belgesini "5 Şubat 2024" tarihine kadar enstitüye ulaştırmalıdır.
(Evrakları E-mail yoluyla ulaştırabilirsiniz).
ali.bozdag@ikcu.edu.tr
b) Harç indiriminden yararlanabilecek (protokol çerçevesinde) adaylar:
Kurumlarından son 1 ay içerisinde alınmış resmi belge ile birlikte hangi programı kazandıklarını belirten E-maili "5 Şubat 2024" tarihine kadar Enstitüye bildirmek zorundadır.
Aksi taktirde dönemlik harç ücretini tam olarak ödemek zorundadırlar.
(Evrakları E-mail yoluyla ulaştırabilirsiniz).
hamidenur.kose@ikcu.edu.tr
DERS KAYDI
a) Kayıtlanan öğrenciler 12-16 Şubat 2024 tarihleri arasında UBYS' e giriş yaparak ders kaydı yapar.(kullanıcı adı ve şifresi ile)
b) Dersler 19 Şubat 2024 tarihinde başlayacaktır.
c) Derse kayıtlanma biçimi ve ders programları daha sonra Enstitü duyuru sayfamızdan ilan edilecektir.
d) Dersler örgün olarak yapılacaktır. Değişiklik olması durumunda yine Enstitü sayfamızdan ilan edilecektir.
e) Örgün ve Uzaktan Öğretimde derslere katılım %70'tir.
f) Örgün eğitim-öğretim veren tüm programlarda (değişiklik olmadığı sürece) dersler yüz yüze yapılır.
ÖNEMLİ BİLGİLER
a) Harç ücretini kesin kayıt tarihlerinde yatırmayan adayın kayıtlanma işlemi iptal olur.
b) Kayıtlanan öğrenciler kimlik kartlarını, daha sonraki tarihlerde Enstitüden teslim alabilir.
c) Kayıtlanan öğrenciler https://ubs.ikc.edu.tr/ adresine (UBYS), daha sonraki tarihlerde giriş yapabilir.
(Kullanıcı adı: Öğrenci numaranız Y23.. ile başlayan) (Parola: Og harfleri ve devamında TC Kimlik numaranız).
d) Bir programın açılabilmesi için en az 10 adayın kayıt yaptırması gerekmektedir.
e) Yedek kayıt hakkı kazanan adayların kayıtları hakkında 08 Şubat 2024 tarihinde Enstütü duyuru sayfamızdan gerekli bilgilendirme yapılacaktır.